Saturday, June 21, 2008

Potlood

In die begin het die potloodmaker vir die potlood gese; "Daar is vyf dinge wat jy moet weet voordat Ek jou uitstuur in die wereld"

*Jy is in staat om groot dinge te doen, slegs as jy toelaat dat jy in Iemand se hand vasgehou word.
* Van tyd tot tyd sal jy n pynlike skerpmaak ondervind, maar dit is nodig sodat jy n beter potlood kan word.
*Jy beskik oor die vermoe om die foute wat jy maak , reg te maak.
*Jou belangrikste deel is wat binne-in jou is.
*Ongeag jou omstandighede, moet jy aanhou skryf...

Hemelse Vader,
ek loof U dat U dit vir my moontlik maak
om U potlood te mag wees!
Baie dankie vir al die kere in die verlede dat ek inspirasie direk van U gekry het
al die male wat U vir my presies die regte storie laat kry het
al die kere wat ek myself kon slyp
deur die boeke van ander skrywers te lees
en deur hulle geinspereer te word
Dankie vir U woord wat my daagliks inspireer
vir die insig en wysheid
wat n gewone mens daaruit kan put.

Ek bid dat U my sal help om altyd met groot verantwoordelikheid te skryf
sodat die woorde wat ek neerpen
uiteindelik u woorde sal wees-
woorde wat mense nader aan U sal bring.
maak my gewillig om in u hand vasgehou te word
en om aan te hou skryf, ongeag my omstandighede.
Amen.

1 comment:

  1. Oe -- so waar en mooi! Die Here het jou waarlik skryftalent gegee!!

    ReplyDelete