Sunday, January 8, 2012

In haar voetspore...

Almal wat my redelik goed ken sal weet dat ek my lewe lank graag n Ester wou wees...
Ester beteken oggendster, en haar Hebreeuse naam Hadassa, is ook die naam van die mirteboom. As jy die blare of die vrug stukkend druk, word n aangename geur vrygestel...

As ek deur die lewe gedruk word, dink ek altyd aan Ester wat haar lewe gewaag het om die Jode te red... Ester was nie net fisiek n mooi vrou nie. Dit was juis haar innerlike wat die verskil gemaak het.



Ralph Waldo Emerson het ook gese: Ons kan die wereld vol reis om die skoonheid te vind - maar as ons dit nie binne-in onnself omdra nie, sal ons dit nerens anders kry nie.

Is jy ook soos Ester (die mirteboom) wat n aangename geur vrystel wanneer jy deur die lewe gedruk word?

No comments:

Post a Comment