Friday, January 20, 2012

Vrae...



Albert Einsten het gese dit is belangrik om aanhoudend vrae te vra sodat ons begrip kan he vir die wonder van die misterie van die lewe. En al verstaan ons nie die antwoorde nie, om nie bang te wees om steeds te vra en te leer nie.

Ons hou vas aan die bekendheid waarmee ons onsself omring, ons vergeet om van elke dag n leerervaring te maak, daarom raak ons mettertyd vasgevang in die allerdaagse, die gewone, die roetine... Voor ons ons oe uitvee begin ons rusteloos en onvergenoegd voel.

Een ding wat ek my lewe lank doen is om vrae te vra... en so het ek vaardighede aangeleer waarmee ek myself, my talente en behoeftes gereeld toets, en as ek agterkom iets skort dwing ek myself om die grense van my geriefsone te verskuif sodat daar ruimte kan wees vir veranderings en nuwe geleenthede. En wat n ongelooflike reis is dit nie elke dag nie!

No comments:

Post a Comment