Saturday, May 17, 2008

Dwarrelwind

Verander die oom toe mos so drie weke gelede ons lewens in n dwarrelwind...

Skoonsus bel hom die vrydag oggend oor n pos wat in hul dorp geadverteer word; die oom bel vir n afspraak; kry n onderhoud vir dieselfde middag; word die pos aangebied en moet die maandag al begin werk by die nuwe maatskappy...
En so verander ons lewens in n dwarrelwind...
Pak en verhuis in n naweek se tyd...
Met baie hulp van skoonsus, die oom se seun, sy lewensmaat, die nuwe maatskappy en ouboet...

n Dwarrelwind is mos n skielike wind...
Dit ruk om die hoeke van jou huis, en loer by elke oop skrefie in.
Hy kom dring hom ast ware op aan elkeen en alles wat in sy pad kom...
Hy kom krap alles deurmekaar...

Waar die dwarrelwind sy draai kom maak het, laat hy n duidelike spoor-
al is dit net deur die fyn stoflagie op my stoel voor die venster of n skewe gordyntjie wat net nou nog reg gehang het.

So is my gedagtes soms ook n regte dwarrelwind, wat speels en onverskillig die dag ingaan.
Is dit nie heerlik om party dae net te lewe soos jy wil nie? Om te doen en te dink net soos jy wil nie...
Sonder om werklik te gaan stilstaan en te diep oor een gedagte te top nie.

Sulke dae laat ek met graagte toe dat die dwarrelwind selfs my hare deurmekaarkrap, want ek weet hy is tog nie ernstig nie...
en saam dwarrel ons vorentoe!

No comments:

Post a Comment