Thursday, July 31, 2008

Krisissituasie

Hemelse Vader,
dis so donker en uitsigloos hier in my grot
ek is sielsmoedeloos en daar is glad geen uitkomkans nie
Boonop voel dit vir my asof U my vergeet het.
Praat asseblief met my
sodat ek kan weet dat U in hierdie donker uur van vannag by my is
dat U n spesiale boodskap vir my het en hierdie grot-ervaring wil gebruik om my te vorm
en om U eie krag in my lewe te ontplooi.
Baie dankie dat ek hier in my grot met U kan praat
dat ek vir U presies kan vertel hoe ek voel
dat ek maar mag kla omdat U reeds
elkeen van my depressiewe gedagtes ken.
Vader, leer my weer dat U my nooit sal verlaat nie
dat U by my is wanneer ek in die donker is
en dat U altyd weer vir my sal kom lig maak
met U liefde en U teenwoordigheid.
AMEN

1 comment:

  1. Ai Nimsie dit maak my sommer hartseer as ek hier lees.

    Sterkte vir jou

    ReplyDelete