Friday, February 15, 2008

Hoogste Versnelling

Dis een van daardie moeilike dae, Heer, waar ek gedwing word om in die hoogste versnelling te funksioneer.
Ek loop amper teen myself vas soos ek heen en weer hardloop. Alhoewel dit goeie dinge is wat ek moet bereik, moet ek baklei om kop bo water te hou!

Alhoewel hierdie dag besig is, dank ek U dat U my deurhelp.
Ek het probeer om vandag se skedule so eenvoudig moontlik te hou, maar n klomp onvoorsiene dinge het voorgeval. Dit is so wonderlik van U om my n vreugdevolle hart te skenk, sowel as die energie wat dit verg om in die hoogste versnelling te funksioneer om alles suksesvol af te handel.

Wanneer dit voel of ek nie grondvat nie, help U my en gee my soms n hupstootjie.
As ek paniekbevange begin word en my fokus verloor, herinner U my aan U teenwoordigheid.

Ek verheug my in U goedheid en strewe daarna om in U voetspore te stap(of te hardloop).
Ek loof U omdat U my op koers hou wanneer ek onstabiel begin raak.
Dankie Heer, dat u my liefhet en my help ontspan; dat U my frustrasies nietig maak.

Ek dank U vir hierdie dag se hulp en leiding, Heer.
Help my asseblief om more minder besig te wees sodat ek nie meer in die hoogste versnelling hoef te funksioneer nie.

Amen

No comments:

Post a Comment