Wednesday, February 6, 2008

Ratels

Ek weet nou waarom die beskawing keer op keer ineen stort.
Ek weet waarom die lewe nie lank lekker kan wees nie...
Die rede is;

DAAR IS ALTYD IETS WAT RATEL!

Het die waansinnigheid waarmee n man n geratel in sy motor aanhoor julle ook al opgeval?
Op die oomblik ratel die oom se kar se RATHEFBOOMKNOP
Dit het nie altyd geratel nie, maar dit ratel nou!
En die oom weet nie waarom nie!
toe ons ons kon kry toe ratel die knop.
hy ratel nie effentjies nie, hy bewe behoorlik!
Hy ratel ook nie net op sekere tye nie...
sodra die motor beweeg ratel die knop...
vir solank as die motor beweeg!
Ek kan maar so hard ek wil praat en selfs die radio se klank opdraai...
die oom hoor die geratel en glo my hy hoor dit!

Al wat ek kan doen is om die geratel te probeer stilstop...
maar glo my dis makliker om n mens se gewete te smoor as om n knop wat ratel stil te kry...
n Gewone papierstopsel het net so min n uitwerking op n geratel soos goeie voornemens op Nuwejaarsdag!

As n geratel lank genoeg aanhou, soos die knop nou, versteur dit n mens se perspektief op die lewe en dryf dit jou tot snaakse optrede...
En so wend die oom hom toe maar tot n stopseltjie kougom gisteraand teen die geratel....

No comments:

Post a Comment