Tuesday, February 5, 2008

Nuwe Lewensjaar

Vandag begin n nuwe lewensjaar vir my...

Van vroeg oggend af gons dit oor my foon met gelukwense.
Ek ontvang elkeen met n knop in die keel want ek besef hoe geseend ek is om soveel mense in my lewe te he wat opreg omgee om aan my voorspoed en seen toe te wens.

Vroeg oggend kom die oom van die tuin af in met n pienk blom en maak verskoning oor dit nie n rooi blom is nie...
Ek se dankie vir n man soos hy wat my goed genoeg ken om te weet dat een tuinblom vir my meer beteken as n sak vol diamante.

Die kinders gee die verhaal van Ester in die bybel op n dvd...
Ek se dankie vir kinders wat my siel verstaan en voed!

Hemelse Vader
Dankie vir al hierdie liefdes bewyse wat ek vandag so mildelik ontvang het.
Ek weet en besef dat ek vandag slegs deur U genade hier is.
Vader U weet ek voel soms dat ek niks verdien nie dat ek nie goed genoeg is nie.

Dankie dat U my 46jaar gespaar en gesond gehou het.
Dankie dat U my seen met n wonderlike man en kinders.

Help my om asseblief in hierdie nuwe lewensjaar my oe net op U te hou en op U te vertrou in elke situasie wat my pad mag kruis.

Amen

No comments:

Post a Comment