Sunday, February 17, 2008

Ai Mies

Hierdie is die verhaal van Bella.Dit is n seer verhaal.
Ek het vir Bella raakgeloop by een die meisies wat saam met die oom werk. Die meisie het te hore gekom dat ek navrae doen oor vernielde vroue.

Kyk die woord miesies is nou eenmaal deel van ou Bella se woordeskat en daar sal jy dit nie uitkry... nie eers met n hammer en bytel nie!
Lees saggies aan ou Bella se storie asseblief... want dit is die verhaal van n vrou wat deur God se genade weer kon opstaan!

Vertel ou Bella my. Ai Mies...
Ek kan nie lees of skryf nie. Ek het vroeg getrou, toe ek 13 was. Ek het 5 kinders, n tweeling en nog drie ander. Ons het in n kraal naby Pietersburg gewoon, hulle noem Pietersburg mos nou Polokwane.
Omdat die mans in vandag se tyd nie net by die kraal kan sit nie het haar man in Pretoria gaan werk soek.
Hy het vir hom n huisie met sinkplate gebou in Pretoria, wat nou ook n lekker nuwe naam het: Tshwane.

Ou Bella het geduldig gewag dat haar man haar en die kinders moet kom haal om ook in Pretoria te kom woon.
Toe gebeur daar iets verskrikliks. Die tweeling kry TB, en albei sterf kort daarna.
Haar man kom vir die begrafnis en toe hy moes teruggaan sit sy met haar groot groot pyn.
Dit is die ergste wat met n mens kan gebeur dink ou Bella, om nie net een kind nie maar twee te verloor.

Maar toe kry sy tyding van iets nog ergers:
Haar man het in n geveg tussen taxi's gesterf. Sy kon nie mooi verstaan wat gebeur het nie, maar haar pyn was so groot dat sy nie krag gehad het om verder uit te vra nie.
Ou Bella vat haar laaste geld en gaan Tshwane toe...

Toe ou Bella in Tshwane opdaag om haar man se begrafnis te reel, gebeur die ergste nog met haar.
Met haar oe nog pap gehuil moes sy uitvind haar man se begrafnis is klaar gereel: deur haar man se nuwe vrou!

Hy het toe al die tyd n jaar gelede van haar geskei. Sy kan nie lees nie en na die tweeling se dood het papiere gekom en gegaan by haar kraal. Sy het die papiere nooit laat lees nie, net maar haar kruisie getrek toe hulle vir haar se die papiere kom van haar man af.
Dit is die dat haar man nou al amper n jaar lank met sy nuwe vrou in sy sink huisie daar in Tshwane gebly het.
Ou Bella en haar kinders kry niks van haar man nie. Sy nuwe vrou kom vat selfs hulle huisie en meubels daar in die kraal.

Ai mies, hoekom? vra ou Bella
Antw ek: Ag ou Bella, dit is n raaisel wat net hy sou kon oplos.

Dalk is dit omdat ek nie kon lees of skryf nie, sevra ou Bella.
Antw ek: Nee ou Bella, dis nie jou ongeletterdheid wat gemaak het dat hierdie ding met jou gebeur het nie, Dis jou vertroue in iemand, en jou liefde vir hom.

Ou Bella vertel my hierdie verhaal sonder enige wrok of verwyt- Lankmoedig- dit word van die liefde ook gese, dat dit lankmoedig is en die kwaad nie toereken nie!

IS DIE LEWE NIE SOMS KOELBLOEDIG NIE?

No comments:

Post a Comment