Sunday, August 10, 2008

Innerlike Skoonheid

Where shall you seek beauty, and how shall you find her unless she herself be your way and guide?
And how shall you speak of her except she be the weaver of your speech?

And beauty is not a need but an ecstasy.
It is not a mouth thirsting nor an emty hand stretching forth,
But rather a heart in flame and a soul enchanted.
It is not the image you would see nor the song you would hear,
But rather an image you hear though you close your eyes and a song you hear though you shut your ears.
It is not the sap within the furrowed bark, nor a wing attached to a claw,
But rather a garden for ever in bloom and a flock of angels for ever in flight.

People of Orphalese, beaty is life when life unveils her holy face.
But you are life and you are the veil.
Beauty is eternity gazing at itself in a mirror.
But you are eternity and you are the mirror.
(THE PROPHET)
Kahlil Gibran

Omdat skoonheid en sjarme n vrou se geboortereg is, wil sy graag mooi en aantreklik wees...
Die deftigste klere en duurste grimering sal egter nie n vrou beeldskoon of aantreklik maak, as skoonheid nie ook n innerlike bewustheid is nie!

Die vrou is tydloos. Haar jare mag aanstap en daar mag fyn rimpeltjies om haar oe verskyn, maar sy bly steeds vrou...
Die draer van lewe en vreugde!

Ek persoonlik glo dat elke dag van n vrou se lewe vir die volgende dag n voorbereiding is, elke jaar vir die volgende jaar!
C J Langenhoven het toentertyd gese: Twee dinge het my lewe leefbaar gemaak: die liefde wat ek gegee het en die liefde wat ek ontvang het: en dit bly ewig waar in elke vrou se lewe!

So leer ek die afgelope dertien jaar baie van innerlike skoonheid by skoonsus: leer ek by haar dat ek met n sagte woord, n vriendelike glimlag en n liefdevolle geaardheid baie meer kan vermag as met harde woorde en stuursheid...
Liefde is die stutkrag agter hierdie vrou se goeie invloed op haar huisgenote en ander mense. Haar uiterlike aantreklikheid en innerlike skoonheid stel haar in staat om haar eie lewe met selfvertoue aan te pak en om die lewens te verryk van almal met wie sy in aanraking kom...

Dankie skoonsus, dat jy die afgelope dertien jaar waarlik nog net in waarde toegevoeg het in my lewe!

1 comment:

  1. Nimsie ek het nou soveel mooi in jou blog raak gelees, ek voel sommer stukke beter!!

    Baie dankie ek het dit so nodig gehad!

    ReplyDelete