Monday, September 29, 2008

Hoe

Hoe kan ek ooit die vergewe wat my herhaaldelik sleg behandel? Weet hulle dan nie dat hulle my seermaak nie? Gee hulle nie om nie?
Ek probeer dit begryp, maar sonder sukses.
Ek is kwaad en deurmekaar!

En alhoewel hierdie dinge nie reg is nie, moet ek seker leer om ander te vergewe. Ek besef dat bitterheid my gees soos n kanker sal verteer as ek nie vergewe nie! Ek wil nie he dat woede en bitterheid ooit weer my lewe moet oorheers nie!

Die Bybel se ek moet 70 maal sewe keer vergewe. Beteken dit ek kan die kere nou maar aftel?
Seker nie ne...

Vader ek vra U om asseblief my wonde te genees.
Help my asseblief om nie wraak na te jaag nie.
Heer, ek weet ek het my bes gedoen. Ek laat alles in U hande.
Gaan U asseblief voor my uit en dek ook my agterhoede
Alles wat in die verlede gebeur het en in die toekoms gaan gebeur, laat ek in U hande oor.
Amen

No comments:

Post a Comment