Sunday, March 16, 2008

Daar was n houtkruis

As jy mense vra wat na hul mening die belangrikste feesdag of vakansiedag op ons kalender is, se ongeveer tagtig persent Kersfees.
My doel is glad nie om gebeurtenisse in Christus se lewe hier op aarde met mekaar te vergelyk om sodoende die belangrikheid daarvan teen mekaar op te weeg nie.
Tog is dit interessant dat mense groter waarde heg aan Kersfees-dalk omdat dit gepaardgaan met die heerlike somervakansie en geskenke rondom die feestyd.

Die geboorte van Jesus sal vir my altyd een van die grootste gebeurtenisse van hierdie wereld bly,
Dit was die eerste episode van die grootste liefdesdaad van alle tye. Maar hierdie liefdesdaad moes drie en dertig jaar later met die kruiseging volbring word.

Jesus se geboorte het die Engele laat sing, die skaapwagters God laat prys en die wyse manne ver laat reis om met geskenke eer aan die Koningskind te bring.
Dit staan in skrille kontras met die son wat verduister het, die voorhangsel van die Tempel wat geskeur het en, so word ons vertel selfs God se traan wat op Golgota geval het toe sy Seun daar gesterf het.

Ja, daar is geen beter tyd as Paasfees om eer aan Jesus Christus te bring dat Hy die marteling enduit ondergaan her sodat ek die ewige lewe kan he nie.
Met paasfees om die draai is dit belangrik om in die skadu van die kruis stil te staan en oor die kern van ons geloof te besin.
Die kruisiging het ons op die pad na die ewige lewe geplaas danksy die bloed van Jesus wat namens ons en ten spyte van ons gebrokenheid vergiet is.
Kom ons herondek paasfees en verheerlik Sy naam...

Dierbare Heer,
In my eenvoudigheid verstaan ek dat al was U volkome mens, en terwyl U in die tuin van Getsemane gebid het om genade, U steeds bereid was om U Vader se wil tot op die letter uit te voer. U was bereid om verneder te word, gepynig te word en bloed te sweet van angs, alles sodat gewone mense soos ek, voor U Vader verontskuldig kan word.
Die woorde om U te dank ontbreek. Die enormiteit van dit wat U ter wille van my moes ly, gaan my verstand te bowe. Help my Here, om U offer waardig te wees na die beste van my karige vermoens.
Dankie vir U onbaatsutige liefde
Amen

1 comment:

  1. Hoe kan ons nie voortdurend net bly juig oor die Kruis nie!!
    Dankie, Nimsie!

    ReplyDelete