Wednesday, December 5, 2007

Parras

Goeie genade hoe gebeur dit? Die parras in n mens se lewe.
Daar was al n paar paras in my lewe, maar hierdie spesifieke een klink vir my is hier om te bly!!!!

Parra en haar man nommer 1 en die pa van haar kinders is twee keer met mekaar getroud en weer geskei, en dan praat ek nie eers van die talle kere wat hulle tussenin probeer het nie.

Para en man nommer 2 se huwelik was baie kortstondig.....Hy het besluit vrou nommer 1 is eintlik die groot liefde van sy lewe en parra soos n warm pattat gelos.
Ag ou parra was flenters!platgeslaan!
Het vir weke aanmekaar gehuil.....

Kyk ek ken toe al vir parra so n jaar of wat.....

Met die groot verlies van parra kom huil sy toe daagliks op aunt N se skouer...
en moet ek nou eerlik erken aunt N geniet dit toe vreeeeeslik om die groot trooster te speel....
aunt N ontpop toe nou sommer in n SIELKUNDIGE N MOTIVEERDER N WYSE VROU se ek jou!!!
en parra huil en aunt N troos maar niks help... parra se hart bly flenters.

Waarom ag vadertjie tog waarom het aunt N nie maar net met parra gesimpatiseer en haar verder geignoreer nie?!

Gedurende parra se helings proses raak sy toe nou vreeslik tuis in aunt N se lewe en huis....
en ontdek parra toe mos die kuns van huil....
vir jare na man nommer 2 huil parra kort kort en aunt N bly troos
want sien aunt N voel toe tog so vreeslik jammer vir parra se ou twee seuntjies en parra se pesionaris pa en ma en parra se boetie wat vir almal moet sorg en dit nogals met n gebrek.

Parra bly en parra word beter want parra ondek toe mos die sms dating ding.....
Maar dit is n storie vir volgende keer....

tot dan...

No comments:

Post a Comment