Tuesday, January 15, 2008

Boomskraap

Erens is iets altyd boomskraap, maak wat jy wil.
Boomskraap is een van die aangesigte van die lewe wat n mens nie kan miskyk nie.
Stroom-op is n ander, en ek het ook al kennis gemaak met halfslyt en hotom, kropvol en kanniedood, maar boomskraap is die een waarteen ek my die meeste vasloop.
Ek kan dus seker se dat boomskraap die een is wat ek die beste ken- ek , en ander mense ook.
Want boomskraap is soos kakiebos, roei jy hom hier uit, steek hy sy kop daar uit.
Dus kry die stryd teen boomskraap nooit end nie.
Dit oorheers eintlik n mens se hele lewe. Jy moet net erg keer dat jou moed en uithouvermoe nie boomskraap raak nie.

Daar is dinge in die lewe wat altyd boomskraap is, dan is daar weer dinge wat nooit boomskraap raak nie, soos vliee, rekeninge en ou rommel.
En waar en wanneer mens met hom te doen kry, boomskraap steek altyd sy kop op die verkeerde plek uit. Hy betrap n mens altyd onverhoeds!

So gaan dit keer op keer met my. Ek maak mos nou planne om aan die einde van die maand vir my n rooi rok te koop, om my so bietjie geestelik op te flikker... die koop van my rooi rok sal vir my beter wees as enige vitamien-preperaat en die dra daarvan heilsamer in sy uitwerking as n knoffelkransie teen verkoue.
Maak ek my plannetjies vir die koop van my rooi rok en miskien n paar rooi skoene...
Maar-ek hou nie rekening met boomskraap nie!

Daar kom tye in n mens se lewe wanneer alles sommer tegelyk boomskraap raak.
Op n dag maak jy jou klerekas oop en kom tot die nare ontnugtering dat al jou klere van bo tot onder boomskraap is, en jy voel meteens toiingrig, oud en handgemaak. Dit doen boomskraap aan n mens. Hy begin by jou kerkrok en klim tot in jou karakter.

Die bedugtheid van die boomskraap wereld begin jou beetkry. En dis die slag dat jou welwillendheid ook boomskraap raak.
Maar wat my eintlik van boomskraap verbitter, is sy tartende ontydigheid.

Een troos darem; dit lyk vir my dis die boomskraap van die lewe wat n mens taai maak.
Dis daardie einste boomskraap wat jou dwarsdeur jou lewe uitdaag tot stryd.
Jy kan tog nie boomskraap met boomskraap beveg nie.
Dit wat boomskraap is moet opgevul word, en dis juis daardie opvulling wat die uitdaging is...

No comments:

Post a Comment