Tuesday, January 29, 2008

Verbale Geweld

And then I felt sad because I realized that once people are broken in certain ways, they can't ever be fixed, and this is something nobody ever tells you when you are young and it never fails to surprise you as you grow older as you see the people in your life break one by one. You wonder when your turn is going to be, or if it's already happend.
...how often is it we are rescued by a stranger, if ever at all? And how is it that our lives can become drained of the possibility of forgiveness and kindness - so drained that even one small act of mercy becomes a potent lifelong memory?
How do our lives reach these points?...

...Hierdie is n onderwerp wat my baie na aan die hart le en wat ek al baie en diep bepeins het,
Ek het dit al voor my oe oor n tydperk van n paar jaar gesien gebeur, hoe verbale geweld n vrou verander in n stil-lus vir niks-sieklike- wese... en ek kon niks doen om haar te help nie want sy wou nie erken, nie eens teenoor haarself, wat besig is om met haar te gebeur nie...

Verbale geweld is geweld met woorde, dis wanneer iemand woorde gebruik om n ander mee seer te maak... nee...te breek!
Omdat ek nie die verhaal wat ek aanskou het hier kan neerskryf nie het ek begin navraag doen oor ander vroue se verhale...
Ek het n paar vroue uitgevra oor hierdie onderwerp; vroue van alle klasse en rasse, en 80% van hulle kon vir my n verhaal van verbale geweld vertel...
sommige van hierdie verhale sal ek so van tyd tot tyd hier vertel...
Ek het met vroue gepraat wat wissel van ongeletterd tot gegradueerd!

Na my mening is verbale geweld of verbale aanranding soos ek graag daarna wil verwys die ERGSTE soort van aanranding ooit...
want verbale aanranding is n emosionele aftakeling wat BAIE GOED weggesteek word, die slagoffers is 99% van die tyd te skaam om daaroor te praat...

As iemand jou n blou oog gee, kan jy dit wys... As iemand jou vloek... wat wys jy?
Hoe wys jy vir iemand,...
Jy's onossel, of jy"s lelik, jy's nie goed genoeg vir my nie!

Sommige van hierdie vrouens is as kinders deur een of albei ouers so verniel, ander deur vriende, familie, maar meeste van hierdie vrouens leer verbale geweld ken by hulle mans...
... en sommige van hierdie mans kan ek seker 'HEILIGE MANS' noem. Ek wil my amper verstout en hierdie HEILIGE MANS se geweld pront uit 'godsdienstige geweld' noem...
Sulke HEILIGE MANS glo deur die bank; dis God se wil dat vroue die minste moet wees en moet vat wat na haar kant toe kom...

Kom ons noem my navraag oor hierdie onderwerp maar navorsing, in die amper twee maande dat ek hierdie onderwerp nagevors het, het my pad gekruis met n vrou uit n baie gegoede deel van die stad, haar verhaal het my geskok en met afgryse gevul...
Haar man is n welbekende sakeman en n GROOT KERKMAN, wat dikwels Ooste toe moes vlieg vir besigheid. Daar besoek hy prostitute. Hy kom toe moointjies terug met n geslagsiekte, wat later met aaklige simptome by sy vrou uitslaan. Op die einde beskuldig hy haar dat sy vir hom die siekte gegee het en smyt hy haar weg. Die verskriklike woorde waarmee hy dit gedoen het, kan en wil ek nie hier herhaal nie...

Meneer die verbale aanrander, vir jou wil ek graag die volgende se;...
Jou woorde laat jou slagoffer vir jare krom loop van pyn terwyl jy gevoelloos regop by haar verbyloop...
Jou woorde laat haar sleg voel oor haarself, en sleg voel oor jouself maak jou magteloos, slegvoel oor jouself laat jou twyfel aan jou vermoens om die lewe goed en gesond te hanteer.
Slegvoel oor jouself, steel jou trots, en jou energie,dit steel jou selfbeeld, laat jou pateties voel!
Laat jou jou drome verloor...
DIT MAAK JOU MOEG!

Jou woorde plant gedagtes by jou slagoffer, en sy vrees hierdie gedagtes, want dit vat haar waar sy nie wil wees nie. Die gedagtes vat haar na wat JY haar mislukkings noem!
Die gedagtes laat haar eensaamheid groot voor haar staan, dit gryp haar brein vas, tot sy nie weet watter kant toe om te dink nie!
En sulke gedagtes... net soos jy Meneer die aanrander, hou daarvan om jou slagoffer alleen te kry...

Hierdie navorsing van my het my net weer laat besef:
n Vrou se behoefte om lief te he, laat haar soms oordeelsfoute maak...

...FOUTE SOOS JY!

1 comment:

  1. ek het jou blog gelees en is in trane hoeveel waar woorde kan jy nie nog hier se nie ek voel presies soos wat jy ons as vrou hier beskryf ! Dis seer ek kan nie meer nie !

    ReplyDelete