Friday, January 11, 2008

Slaap

...Kla die oom se seun die ander dag by my dat hy nie kan slaap nie...
sit ure wakker elke nag, en is maar te dankbaar as hy so twee, drie ure per nag se slaap inkry...
Ek simpatiseer met hom want ek ken maar te goed die verlange na slaap, veral 4uur soggens as die buuroom se hoenderhaan ontwaak!

SLAAP...
n wondersoete ding...

As D F Malherbe nie die sonnet 'slaap' geskryf het nie, sou iemand anders dit wel sederdien gedoen het.

n Mens kan net nie daaroor kom dat God hierdie heel natuurlike narkose bedink het om mense op gesette tye tot rus te laat kom nie...

Dis soos n geskenk uit die hemel om so te dommel in die dieptes van onwetendheid en die volgende more, of ure later, verfris wakker te word.
Dit bedek n mens, gedagtes en al, soos n kleed!

Ook Coleridge moes digterlik raak oor hierdie 'gentle thing' that slid into my soul...

Inderdaad, die slaploses onder ons is mense wat simpatie verdien!
So ook die wat nagskof moet werk...

Ou kind, ek kan nou nie soos toe jy klein was, langs jou opkrul en n liedjie sing tot jy slaap nie...
Maar ek wil vir jou Dawid se aandlied sing:
Mag jy in vrede gaan le en meteens aan die slaap raak...

No comments:

Post a Comment